19 Nisan 2012 Perşembe

ATOLYE ACIK.. by Borusan Muzik Evi...

Canim Zeynep Hamedi, sanati, renkleri, coskuyu, neseyi, sevgiyi,ozgurlugu, kendi heycanini paylasmak adina" kizlar Muzik Evi ne bi ugrayin" diye gene mutevazi bi sekilde mesaj atti gecen hafta!
Sali gunu icin sozlestik ve gittik! Ben cok yorum yapmicam , resimlere bi bakin zaten eger merakiniz var ise kacirmiyacaksinizdir...
Sevgili Arkin, ( Mercan Dede) ve Carlito Dalceggio 22 Mayis ta acilmak uzere 3D bir sergi hazirligindalar; "Revulution Revelation" ve  bu arada Mayis'in 10una kadar da saat 11.00- 19.00 arasi Muzik Evi'nin 1ci katindaki  studyolarini , calismalarini , keyiflerini, isyanlarini, ilhamlarini, duygularini sanatlarini gidip gorup izleyebiliyorsunuz , hissedebiliyorsunuz .... Siddetle tavsiye ediyorum, o atmosferi solumak bambaska bir duygu... Benim gibi bembeyaz gitmemenizi tavsiye ediyorum, gordukleri her beyazi boyamamak icin kendilerini zor tutuyorlar :))))
Sevgili Zeynep e , Arkin'a ve Carlito'ya  paylasimlari ve bu imkani verdikleri icin sonsuz tesekkurlerimi tekrar iletiyorum...




































Photos by CK with permission

3 yorum:

  1. Teşekkürler bizden sana canım.

    YanıtlaSil
  2. WOW! Amazing art - and I love those photos of you with the feathers - and Zeynep's hand in the paint! :)))))))

    YanıtlaSil
  3. Zeynep cim olur mu ,cok ozeldi :)
    N.S. you should go and see how they are working...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...