23 Şubat 2012 Perşembe

Basin' a...




Bugun once bi onyazi ile baslamak istiyorum; buradan defalarca direk olarak yazmasamda yayinladigim fotograflarin basinda cikmasindan rahatsizligimi dile getirmistim! Anlasilan arkadaslar beni pek takmadiklari halde! benimle ilgili resimleri paylasmaya devam ettiler, hadi resimler bi kenara bir de ustune sanki sansasyonmus gibi gosterilerek acaip basliklar attilar! Benim tezim su; evet ben bu resimleri paylasiyorum ama bu sayfayi gunde 1000 civari kisi goruyor, gazeteyi -bi  de ustelik  saptirilmis yorumu -kendi okuyucu kitlesi goruyor. Sonunda avukatimla gorustum ve haklarimi ogrendim ! benim cektigim resimleri izin almadan kullanma haklari yokmus!!!!  Simdi ben de ozgurluk hakkimi kullanmayi seciyorum ve artik konu otomatikman benden cikiyor!! Haklarimi kullanabilmem icin calistigim hukuk burosu devrede!!! Ben de rahat edecegimi umid ediyorum .
Hayatta hicbirey goruldugu gibi degil! Insanlari, tercihlerini genellestirmememiz lazim. Bunu yapinca kendimizi de gelistirmemiz imkansiz. 3 tip insan var deyip konuyu rafa kaldirirsak bir adim ileri gidemeyiz. Birkac yayinda ciktigi gibi ben ve kizim Alara avrupa tatilinde filan degiliz, is icin on arastirmaya geldik, nitekim bu hafta Paris te buldugumuz bir mekanda dugun yapiyoruz. Bu konuyu da musterimize ve isimize olan saygimizdan onceden aciklamadik!! Hadi buyrun simdi? Keske yayinlamadan once bi " alo"diyebilseydiniz... Olanlar oldu , ama ben kendimi ifade etmeme izin verdim ... Darisi basiniza ....

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...