6 Eylül 2011 Salı

CIP again.... and Turquoise ....

Turklugumle gurur duydum! Bi sure once Ataturk Hava alani CIP salonunun yeni halinin resimlerini vermistim, resimler ( ki sahane cekimdi ) az kalmis ! Su anda burada cikan isten gozlerim doldu ! Bu salon cok yere kapak olur ! Tasarimindan gerceklestirilmesine, ikram cesidinden, sunumundan lezzetini sagliyan hetkeze ama herkeze tesekkur borcluyuz! Bizi baska bir boyuta tasimislar ! Ellerinize saglik Benim bildigim TAV-Do Co - Otoban- Berda ve daha kimbilir hangi firmalar.....

Bu firmalardan bitanesinin Berda nin bir baska isini sizlerle paylasmak istiyorum,  Turquoise motor yatinin tum ic islerini gerceklestirmisler 10 gun kadar evvel sevgili Bulent Ozgoren blogunda vermisti! Ben biraz resim aldim ama detay kendi blogunda ... Sapka cikartiyorum! ( Ayrica fotograf cekimine harcanan emek de isin cabasi! ellerine saglik kaptan :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...