1 Mayıs 2011 Pazar

Kemer Golf Kulubunde Eski Gunler...

Golfu o kadar ozlemisim ki bu ara hergun oyniyabilirim:) 2 sene aradan sonra tekrar basliyabilmek, benim icin buyuk lux oldu! Bayagi ugrastim omuz problemim ile, cok sukur geride kaldi o gunler.. Ama biraktigim yerden almam icin ise cok ama cok calismam gerekli. tabi gene imdadima (bana gore ogretmenlerin en iyisi!!) Mehmet Cetin yetisti!
Ve de bi de ustelik gurubumuza bugun Ali Emre de dahil oldu! Ablam ,Mehmet , Ali Emre ben !! Eski gunlerde ki gibi!!! Cok ama cok buyuk keyifti benim icin! Hava guzel , saha guzel, agaclar olaganustu, oyun guzel , en paylasmayi sevdiklerimle 5 saat ! Daha ne istiim! Allaha Sukur :))
Oyunumda cok buyuk emegi olan 2 gence binlerce tesekkurler ..






























3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...