9 Ocak 2011 Pazar

Nihat Odabasi ve Zeynep Erol..

Eger bu blogu takip ediyorsaniz Zeynep i ne kadar sevdigimi , takdir ettigimi, yaptiklarini beyendigimi biliyorsunuz demektir. Tanidigim nadir yumusak, sevecen,iyi niyetli, sevgi dolu,naiv ,caliskan ,verici, arkadasim!
 Zeynep in kendi tarzi vardir; artisttir,duygulariyla sorf yapar,stili cok kuvvetlidir (ki cok ama cok az kiside goruyorum) urettikleri, evi,giysileri, yasam tarzi bi butundur! Aslinda akista yasamiyi nadir basaranlardandir  o!
ve de taniyanlar bilir ki Zeynep hepimizden cok icindeki cocuga firsat veren ve vermek isteyenlerdendir!
Ama o cocugu 4 kenar icine 1 saniyede sigdirabilen bir Nihat Odabasi gercegi de var!! Samdan Dergisinin bu haftaki sayisinda bu resimler ve reportaj yer almis! Bu adamin  nasil bir gozu var, nasil bir yurekle calisiyor, nasil o cocugu yakalamis, hayran kaldim! Hem fotograflar,hem Zeynep Sahane! Muhtesem bir sonuc cikmis! Nihat Odabasi calismasina bir kere daha sapka cikartiyorum ve her kadinin bir Nihat Odabasi fotografi olmasi gerektigini bir kere daha tekrarliyorum! Arkadasim sana nazar degmesin, Nihat Bey in de ellerine , gozlerine ve dugularina saglik diliyorum :)










Photos by Nihat Odabasi, Samdan Dergisi yayini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...