27 Aralık 2010 Pazartesi

Sinan & Serra dugun

Aralik ayini ne kadar sevdigimi daha evvel yazmistim.. Hareketi, enerjisi, beklentisi, paylasimi, cok farkli geliyor digerlerinden... hele noel le baslayan bu son iki hafta en keyiflisi oluyor benim icin! Ama bu sene bu son iki hafta galiba biraz abarttik , ilk defa bu kadar yogun gecti ! neyse cok sukur ki herkez memnun bitirdi haftayi, ! Once sahane bir noel yemegi ile basladi hersey; ertesi gece Sinan ve Serra nin dugunu nu organize ettik, dun bizde aile yilbasi kutlamasi yaptik, bu hafta allah kismet ederse sirf butikte olmak istiyorum artik ...

Once Dugunle baslamak istiyorum, organize eden taraf oldugumuz icin yorum yapmayi sevmiyorum,ama sahane , pirlanta gibi iki genci evlendirdik! muthis bir genclik, harika arkadaslar, kalabalik bir dugun ama yarisi genc oldugu icin sabah 06.00 da bitti!! Allah bu mutluluklarini daim etsin ...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...