31 Aralık 2010 Cuma


Bugun Istanbul da sahane bir hava var! Gunesli,soguk ama berrak! Bana sabah,  gunesi gormek keyif verdi, neselendim , bir sene gozumun onunden gecti, gecen sene bugunu hatirladim ve sukrettim. Hayat cok guzel , yeterki dogru taraftan bakabilelim! Yeterki kendimize vakit ayirip, sevebilelim, kendimizi kinamiyalim. Bi dusunsenize bu vucutlar sayemizde nelere katlaniyor!  onlara iyi davranin, ! once kendinize neler hakettigini soyleyin, gerceklesenlere sukredip, gerceklesmesini istediklerimizi de  niyet edelim :)
Blogumu okuyanlara, takip edenlere herbirimize diledigimiz gibi bir yil diliyorum :))
Sevdileriniz, sevenleriniz hep yaninizda olsun, sihhatiniz, keyfiniz, neseniz, huzurunuz eksik olmasin, sevgi olsun, ask olsun, basari olsun,bolluk bereket olsun, baris olsun, enerji olsun,guven olsun,iyi niyet olsun,denge olsun,farkindalik olsun, anlayis olsun,sans olsun, inanc olsun ,ne istiyorsaniz, ne kadar hakettiginizi dusunuyorsaniz o olsun! Ama oldugu kadar; olamiyanlar da olursa Saglik olsun.... Akis ta kalin:) Mutlu Yillar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...