19 Kasım 2010 Cuma

New York Final Kasim 2010

Beni sakin amerika delisi filan sanmayin ! ustuste burayi yaziyorum diye ... Tatildeyim vaktim var resim cekiyorum goruyorum duyuyorum ve sizle paylasiyorum ..

1 hafta boyunca oglen aksam disarda yemek yedik, ve karar verdim ki biz alistigimizdan cok hoslaniyoruz. Gecen gun yeni gittigim bi restoran hakkinda olumsuz fikrimden rahatsiz oldum ! Kritik yapmak bana dusmez diye dusunuyorum:( ayip ettim acikcasi.. onun icin bu hafta sevdiklerimin resimlerini paylasicam gerisini bosverin..

Le Bilboquet hep ama hep trendy..






China Grill ! Ali Emre nin klasik vazgecilmez Caesar Salatasi!!


Bergdorf Goodman !! bi oglen must!



Nobu 57





Balthazar her zaman guzel!



Ama ben bu hafta manzarasindan dolayi oyumu Boathouse 'a ve crab cake ine verdim ...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...