26 Kasım 2010 Cuma

Butik Davetimiz!

Ben isimi cok seviyorum! Ve de is hayatimda ilk goz agrim dukkan,hediyelik esyadir!
Bettina ile BC atelier yi kurup event organizasyonu isimize basladiktan hemen sonra da butigimizi actik!
Kendi sevdigimiz modamizi yaratarak,trendleri takip ederek,3 senedir gerek tasarimlarimizi ureterek, gerek ithalat yaparak concept bir butik haline getirdik! Toplamda binlerce mal cesidi var! Yani bu is " ben yaptim oldu " yla olmaz, zaten ciddi bir is yapiyorsaniz once kendinize sonra musterinize saygi duymaniz gerekir! Herkeze layik , bulundugunuz yere ve ortama layik olmak lazim! Yani cok emek veriyoruz.
Bu seferde 4 gun sabah 8.30 gece 02.00 gibi calisarak butigi 24 Kasim a (davet gunumuze) hazirladik. Tabiki ikimiz degil tum sahane ekibimiz ile!
Bu davet artik ananevi oldu ; hersene tekrarliyoruz! Bu bi paylasim ,bi agirlama,bi tanitim, bi eylence, bi  yeni seneye girmeden iyi dilek daveti!

Hersene oldugu gibi bu sene de isin PR faslini bernaylafem sevgili Berna ve Fem yuruttu! Inanilmaz basin mensubu arkadasimiz katildi! basin bana gore bu bilgi alisverisinin tam ortasindaki ag ! aralarinda uzun suredir tanidiklarimiz da var artik dost olduk!

Veee bu sabah heycanla goruslerini almak icin ajanspress teki sayfamiza girdim! girmez olaydim COGUNLUKLA (hepsi demim ayip olur) hepsinin ortak haberi Bettina 'nin Cem Uzan la olan iliskisini manset yapmis! konu da neymis"burasi yeri degil ozel soru yok " demis (ki en dogal hakki!) yani o tum emege tum heycana tum hazirliga Cem Uzan damgasini vurdu!!!!!! Super! Ben simdi ne dusunim bu basin icin?

Resimler sonra.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...