16 Ekim 2010 Cumartesi

Incredible INDIA

Bugunden intibaren sizlerle birkac gun Hindistan seyahatini paylasmak istiyorum :))

Canim Zeynep Erol un 50ci yasini kutlamak icin duzenlenmis bir seyahatti! Nereden nasil baslicami bilemiyorum ,
biz guruba son 4 gun katilabildik ama bu memlekette ne varsa sanki 14 gun gecirmisiz gibi donduk..Enerjimiz degisti, bu kadar kosusturmaya 4 gun 4 ucus, 2 sehir olmasina ragmen daha yumusak daha sakin daha akista dondum.teslim oluyor insan! , buradan biran evvel nasil Jodhpur a varicaz derken oyle bir frene bastirdiki yukaridaki ;dinlememek mumkun degil:)once 3,5 saat ucak retari sonra ucakta 1 saat bi komplikasyon sonra bavullari 45 bekledik Delhi de otel e vardigimizda sabah 8.30 olmustu bile! ama orada isin farkina vardigimiz icin , olaylara bardagin dolu tarafindan bakmaya basladik ve tabii hersey su gibi akmaya basladi!

Trident Hilton Delhi

Delhi de Trident'e bi 4 saat gecirdik, hava alanina yakin cok cok modern guzel bir otel. Iceri girdiginizde frangipani agaclarinin sahane kokulari ve bahcede yakilan yuzlerce tutsunun buyusune kapiliyorsunuz..

Sonra tekrar hava alani ve  mavi sehir Jodhpur:))



Arkadaslarimizla bulusacagimiz ve Zeynep in dogumgununu kuluyacagimiz sahane saray otel Umaid Bhawan !!

Yikiliyor!!!  Dunyanin  Buckingham Palace dan sonra 2ci buyuk icinde yasanan sarayi!! Buyuleyici! sirf orada kalmak icin Jodhpur a gidilir valla..



 otelin girisi


Lobi




Ebatlar olagandisi , hersey buyuk ve yuksek ! Hele balo salonu....


Burada allah bana bi masa kurmayi nasip eder insallah!!! Bayildim , ama gece degil oglen yemegi yemeyi tercih ederim :)) isigi cok guzeldi.
Neyse bu salonda  bu sefer kuramadim ama gider gitmez ise koyulup Zeynep in dogumgunu masasini hazirlamaya basladik


Benim icin cok etkileyici bi tecrubeydi.. Otel muduru basta olmak uzere, banket muduru ve seflerle sahane vakit gecirdim :))

Sonuc;








Zeynep cim cok mutluydu , oraya cok da yakisti..


Biz de onunla ve orada olmaktan coook mutluyduk :))



Arkasi yarin ..... :))

5 yorum:

  1. Bende cok sevmistim o oteli! Ama lobi deki leoparlar biraz urkutucu geldi Mina ile bana :) Son gunumuz hic kimse yokken gittik oksadik hepsini!

    YanıtlaSil
  2. leyla cim cok dogru valla . o otele tek yakismayan o vahsi gorunum du! ama siz bi de sting i gormussunuz orada :(( yorum yazmana cok sevindim cnm :)

    YanıtlaSil
  3. Annemler gordu, biz inene kadar gitmisti! Bu sefer de Duran Duran'in sarkicisi ve karisi ile kahvalti etmisler! Kiskandim valla :)

    YanıtlaSil
  4. eveeet oradalardi , ama baban size imza aldi diye biliyorum cnm :))

    YanıtlaSil
  5. Candancığım, resimler harika..Sen harikasın..İnsanların rüyalarındaki görüntüleri sen hayata geçiriyorsun. canlı masallar yaratıyorsun..Böyle yaratımların bu Dünyadaki varlığını bilmek bile çok güzel..Zeynep Erol'a da böyle bir doğumgünü yakışırdı:))
    Eline sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...