19 Ekim 2010 Salı

AVEDA ISTANBUL

Duymayan kaldi mi bilemiyorum ama canim kocam , Estee Lauder ile isbirligi yaparak Aveda nin ilk concept dukkanini Akmerkez de acti !
Cuma aksami ufak bi kokteyl vardi , bizi kirmayip katilabilen herkeze cok cok tesekkur ediyorum :)





Amanda Le Roux , Aveda avrupa baskani! Dunya seker,lider, yapici, enerjik muthis bi profesyonel! ( Koc Burcu :)   Ahmet Ramiz ise Estee Lauder Turkiye direktoru


The Marmara sahane bir servis verdi, bufemiz sahiden guzel oldu :)


Bu arada Aveda nin Damage Remedy serisi sampuan ve conditioner ini cok tavsiye ediyorum. Reklam sevmem ama iyiyi paylasmayi seviyorum , 1 aydir kullaniyorum sacim parladi !
Ayrica caribbean therapy body creme  cok iyiymis, bunu da Amanda dan ogrendim :))




1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...