1 Ekim 2010 Cuma

24 Eylul yerine 30 Eylul

myHepimizin hani cocukluk arkadaslari vardir ya, hani ne kadar gormezseniz gormeyin biraraya geldiginizde biraktiginiz yerden baslarsiniz, kendinizi rahat ve guvende hissedersiniz.. Bazen sasirtirlar cok koptugunuzu ayri dunyalar da yasadiginizi sanirsiniz ama teke tek kaldiginizda ayni lisani konusmaya devam edersiniz.. Iste benim oyle" kizlar" grubum var. Onlar kendi aralarinda daha cok birarada olabiliyorlar, ben isimden dolayi daha zor beraber olabiliyorum
genelde ben de 3-4 tanesini cok cok daha sik goruyorum ama herkez birarada zor olabiliyor.
Dun gece guzel petit mizin aslinda ayin 24unde kutlamamiz gereken dogumgununu "La Brise"de kutladik.
Arkadaslarim arasinda genelde resim cekenlerdenimdir ama dun makinemi unutmusum :( kendim cekemedim Fezan in resimlerini sizle paylasicam . Butun masanin resmini koyamiyorum cunku herkez guzel cikmamis!! Basta ben
Ama buraya koyduklarim bence sahaneler...





geri kalan 4 kisinin guzel resmi yok :((

Beyoglu nun bu tarafini cok beyeniyorum, bu kadar karmasik istanbul da asmali mescit ve etrafindaki  turistler, karisik insan portfoyu, Istanbul un bambaska medeni yuzunu sergiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...