6 Eylül 2010 Pazartesi

Ralph's in Paris

Nihayet Ralph Lauren 163 Blv St Germain deki yeni dukkanina gidebildik.
Soylicek hic bisey yok , kritik eden kiskaniyodur. 1680 lerden kalma St Germain binasina yeniden hayat vermis . Paris tesiniz ama RL dokunusuyla! Ayri bi dunya , modasi gecmeyen klasik tarzinda ama yeni ve modern! Cok cok beyendim
Restaurant i icin deux petite semaines!( 2 haftacik bekleme) diye cevap vermelerini ogretmisler belli, ve telefonlara cevap verilmiyor. Ben sansliyim ki davetli olarak gidebildim, ama tabiki belki 12 masalik avluda yerler soldout olmusken 2 masa Turk vardi ayri... :)
Cok sik bir avlu, ev gibi.. yerler eski taslar, kocaman saksilarda agaclar cok romantik ve sade


Icerde de daha ufak kapali bir bolumu varmis


Dukkanda ve restoranda at ve kopek tablolari asili sanki cok prive bir kulup havasi var..
Garsonlar ayni disardaki koltuk kumaslari gibi cizgili onluklu, cok sempatik, genc, ama biraz tecrubesiz , hersey cok dusunulmus ama dogalmis gibi sunuluyor ..
Menu de ayni basitlikte hani eski menuler gibi ; karides kokteyl ile basliyor; cok hos cok lezzetli etler colorado dan kendi ciftliklerinden geliyormus, lobster main den vs vs.. eh guzel , en meshur tabagi hamburgeri..


Cok iyi! bu kadar hassas dusunulmus bi yerde listeden istenen 2 ayri sarabin olmamasi bana ters geldi! pret a porter zamani cumartesi aksami keske bu eksikler olmasaydi! Bu da o restaurant in basindakinin kusuru
Ama ben muhakkak gormenizi , o keyfi yasamanizi tavsiye ediyorum, insanlar bosuna biyerlere gelmiyorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...