27 Ağustos 2010 Cuma



Four Seasons the Bosphorus

Arkadaslar bu hafta Four Seasons Hotel le o kadar guzel tecrubeler yasadim ki paslasmadan ve de tavsiye etmeden gecemicem.
Pazartesi sabahi haftaya otelin Spa sinda basladim.Bir  tanitim icin bakim servisiydi! Yapilan bakimi ve servisi daha sonra ingilizce yazmak istiyorum ki yapan da ne iyi yaptigini okuyabilsin diye..:)
Sabah 08.30 daki randevuma gittigimde icerde sanki saat 11.00 olmus gibi herkez bakimli hazir guleryuzlu ve neseliydi.Adiminizi atar atmaz konusunda tecrubeli olduklarini anladiginiz, size isminizle hitap eden zarif, kibar hanimlar karsiliyor,ve hemen sizden sorumlu olduklarini ve bilincli ellerde oldugunuzu anliyorsunuz.Huzur ve rahatlik veren bir ortamdasiniz. Havlular , soyunma odalari piril piril, masaj odasi , isisi, muzigi,duslari sahiden cok keyif verici. Kendinizi iyi hissediyorsunuz, sizin icin biseyler yapildigini anliyorsunuz.Hani tipik Bali degil baska bir zerafet var! Bir de masaj yataklarina bayildim. Siz en iyisi bi randevu alip gidin muhakkak! Kendinizi simartin , o vakti ayirarak , yoksa sizi onlar zaten simartiyor!!
Arkadan sali aksami kuzenimin nikah daveti vardi evinde 24 kisilik bir parti yapildi!Catering gene FS a aitti.
oteldeki tadimdan daha basarili bir menu ile karsimiza ciktilar. Sef leri Turgut Bey, ve Catering departmanindan Basak Hanim in muthis ozeni ile sahane bir yemek yedik ve servis vardi.
Cok reklam gibi oldu ama basari beni cok etkiliyor. Ozen , hassasiyet, detay calismalari servis+ anlayisi musteriye cok iyi gelmiyo mu?Hepside elegantly yapilinca cok basarili bir tablo sergileniyor. Sunan memnun,ev sahibi memnun, misafir memnun ozel gunu ozellestirme bu olmali!!
Bravo Four Seasons ailesine,tabiki otel mudurunden basliyor is! Sapka cikartiyorum ve hepinize otelin imkanlarini kullanmanizi tavsiye ediyorum.

Bu arada canim kuzenimin nikahi, eylencesi harikaydi! cunku kendisi ve esi harikalardi, Kimse icin degil kendileri icin eylendiler, oyle olunca da onlarin positif enerjisi ve aski hepimizi keyiflendirdi:)) Ve de tabiki sahane bogaz manzarasi ve de MEHTAP !!

Nikah Bolumu


Resim yazısı ekle


                                                                 CHEERS


Resim yazısı ekle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...